Chat Box LAB2LAB


ShoutMix chat widget

دوستان لطفا در پایان هر داستان نظرات خودشونا ارسال کنند. با تشکر

Popular Posts

Monday, June 28, 2010

دختر حشری

آشنایی من و شیرین اینجوری بود که من شماره تلفن
خودم رو تو یه گپ – خونه (چت) به یکی از دوستاش داده بودم .



یه روز سر ناهار بودم که یکی زنگ زد و گفت که شماره رو از یکی از دوستای نزدیکش
گرفته من که یادم نبود در هر صورت قرار گذاشتیم که همون روز یک ساعت بعدش همدیگه رو
ببینیم خیلی می ترسیدم که نکنه می خواد یه اتفاق بدی بیفته ولی چون محل قرار نزدیک
بود رفتم .



ظهر بود و هوا گرم ، روبروی … قرار داشتیم سر موقع اومد یه دختر قد بلند و تو نظر
اول هم خوشگل خوشم اومد اما پای تلفن خیلی کلاس می گذاشت جوری که به خودم گفتم که
من از پس خرج این بر نمی آم در هر صورت رفتیم پارک … خیلی ادعای درس خون بودن و با
سواد و فهمیده بودن میکرد ولی من هم کم نیاوردم روز اول از خیلی چیزا گفت دختر
باکره به نظر می اومد و من هم می ترسیدم حرف بدی بزنم خودش هم از بقیه دخترها بد می
گفت سرتونو درد نیارم اون روز کلی با هم گشت زدیم وخیلی خسته شده بودیم اخرش شماره
خودشو بهم داد و برای فردا تو پارک … قرار گذاشتیم .



همون فرداش یه ذره با من احساس راحتی بیشتری کرد وقتی تو پارک با هم ور می رفتیم
فکر می کردم قصدی نداره ولی شب که برگشتم خونه زنگ زد و حرف س-ک-س رو پیش کشید یادم
نیس چی شد که گفت من پرده حلقوی دارم پرسیدم یعنی چه گفت هر چی س-ک-س کنم معلوم
نمیشه و تا بچه از شکمم خارج نشه پرده ام پاره نمیشه .



من دیگه فهمیدم که طرف باید خیلی وارد باشه بعد گفتش که قبلا س-ک-س داشته ولی فقط
با بوی فریند(دوست پسر) قبلی اش، حدس زدم راست میگه ….



از من خیلی خوشش اومده بود دیگه کلاس گذاشتنش مهم نبود دختر مایه داری بود اما یه
طوری تازه به دوران رسیده به نظر می رسید .



روز سوم آشنایی من برای شام خونه یکی از دوستام دعوت شده بودم و نشد که قرار بذاریم
اما اومد تو کوچه مون و تا دم خونه دوستم باهام بود بعدش برای فردا قرار گذاشتیم تو
همون پارک .



فرداش تو همون پارک نشسته بودیم البته یه جای خیلی خلوتی یه تی شرت تنم بود بهم گفت
زیر تی شرتت زیر پوش داری ؟ گفتم نه گفت ببینم من هم زدم بالا سر شرتم بیرون بود
گفت پس کیرت کو ؟



من جواب نداشتم دست انداخت رو شلوارم کیرم رفته بود پایین گفت کجاس؟ گفتم دستتو
بنداز گفت چرا؟ باز دست زد و کیرمو پیدا نکرد چون پایین بود گفتم صبر کن تا بیارمش
بالا کیرم شق شده بود از رو شلوار باهاش بازی می کرد دکمه هامو باز کردم چیزی هم
نگفتم از زیر دست کرد و کیرمو گرفت ول کن هم نبود منهم داشتم می مردم چون که خیلی
هال می داد خلوت خلوت بود جای دید هم نبود یه دفعه کیرمو در اورد من خودم ترسیدم
گفتم اگه یکی بیاد چی ؟ جواب مو نداد و کیرمو کرد تو دهنش وای الانه که آبم بیاد
کیرم راست راست ایستاده تا حالا کسی برام اینکارا رو نکرده بود ابم نیومد چون خودش
یه لحظه به خودش اومد که نکنه کسی بیاد ، پا شدیم رفتیم یه تاکسی گرفتیم اما تو
تاکسی هم ول نمیکرد هی از رو شلوار با کیرم ور می رفت تا اینکه یکی زدم رو دستش که
ناراحت شد گفتم آخه راننده از تو آینه ما را می بینه، خلاصه بعد هر کی رفت خونش .
تو خونه داشتم از شق درد می مردم چون آبم نیومده بود .



حالا روز چهار شنبه بود و می دونستم که روز جمعه خونه خلوت می شه زنگ زدم و برای
روز جمعه گفتم که بیاد خونه ما ، شانس بد ما روز جمعه سرما خوردم ولی بی خیال شدم
رفتم بیرون و یه بسته کاندوم سه تایی خریدم با یه ذره خوردنی و اومدم خونه و آماده
شدم که ازش پذیرایی کنم .



وقتی اومد بردمش توی اتاق خودم و از چیزهایی که خریده بودم تعارفش کردم ولی نخورد
مانتوشو در اورد گفت لباسم خوشگله ؟ گفتم آره خیلی .یه بلوز و دامن مشکی بود که
توری هم داشت یه نگاه به پاهاش کردم دیدم خیلی سفید هستن من رو تخت نشسته بودم اومد
جلو بغلم کرد و ازم لب گرفت .خیلی تو فرنچ کیسینگ ماهر بود مدت خیلی زیادی هی لب
میگرفت زبونشو می کرد توی دهنم زبونمو مک می زد و من هم زبونشو مک می زدم . بعد لخت
شدیم کرستشو باهم باز کردیم پستوناشو که می خوردم یه صدایی از خودش در می اورد که
انگار با ده نفر یکجا س-ک-س داره بعد شرتشو کشیدم پایین و با یک انگشت کردم تو کس
اش بعد دو تا از انگشتامو کردم و تو فشار دادم تا جایی که جا داشت، خیلی داد و
بیداد می کرد عاشقانه نگاه میکرد و جیغ می کشید می گفت تا ته تا ته بکن تو ! بیا
جلو که ببوسمت! اونقد جیغ می زد که می ترسیدم همسایه ها بشنون خودم یه شرتک پام بود
کشیدمش پایین و از پاهام درش اوردم یه کاندم زدم رو کیرم و با اینکه هنوز کامل شق
نشده بود کردمش تو کس اش گفتم چرا کس ات وا نمیشه ؟ آخه خیلی تنگ بود گفت تا تو
نخوریش راه نمی ده می گفت تو باید یاد بگیری که اول کس را بلیسی و بخوری و بعد بری
تو دروازه !



خلاصه بعد برگشت و گفت از پشت بکن توش ایندفعه کیرم راحت رفت تو کس اش و شروع کردم
به کردنش



خیلی هم خسته بودم چون سرما خوردگی داشتم باسن اش هم جلوم بود و خیلی قشنگ همینطور
که می کردمش با دست محکم می زدم روش طوری که خیلی سرخ شده بود اما او کیف می کرد و
هی اه اوه می کرد بعد بیرون کشیدمش و او منو رو کمر برگردوند و کاندوم رو در آورد و
برام ساک زد و دیدم که یه طوری شده یعنی حساب حشری دیگه حشری شده بود گفت بازم
کاندوم داری یکی دادم تو دستش خودش واسم کاندوم زد و نشست رو کیرم و مثل اسب سوارها
بالا و پایین می رفت بعد از مدتی دیدم جیغ عجیبی کشید و یه لرزی تو تنش افتاد گفت
از تو که هنوز نیومده ؟ گفتم نه، پا شد و اومد با دستاش شروع کرد برام جلق زدن
(البته بدون کاندوم) که یهو آبم اومد زد بیرون و رو دستش ریخت، رفت کلینکس آورد و
دست خودش و سر کیرم و شکمم رو تمیز کرد بعدش هم اشکالاتمو تو س-ک-س بهم گفت .

 

No comments:

Post a Comment