Chat Box LAB2LAB


ShoutMix chat widget

دوستان لطفا در پایان هر داستان نظرات خودشونا ارسال کنند. با تشکر

Popular Posts

Monday, June 28, 2010

کاندوم زنانه


• کاندوم زنانه چيست؟


 



کاندوم زنانه داراي جنس لاستيکي
بسيار نازک، نرم و لطيف و بسيار راحتي است که دو حلقه قابل انعطاف درهردو سرانتهايي
آن وجود دارد. يکي از اين حلقه ها کمک مي کند که کاندوم در داخل واژن خانم ها در
آخر رحم ثابت جاي بگيرد. همزمان حلقه ديگر کاندوم بيرون واژن قرار دارد.


 



• کاندوم زنانه چگونه عمل مي
کند؟


 



کاندوم زنانه از نوعي پلاستيک به
نام پلي اورتان (
Polyurethane)
ساخته شده است. پلاستيک کاندوم زنانه قسمت داخلي، گردنه و لب هاي بيروني واژن (آلت
تناسلي زنانه) را مي پوشاند. اين وسيله نيز مانند کاندوم مردانه از بارداري
ناخواسته، انتقال ميکروب ها و ويروس هايي که مي توانند از طريق تماس جنس از جمله
ويروس اچ. آي. وي. انتقال يابند، جلوگيري مي کند. اين وسيله مي تواند تا 8 ساعت قبل
از تماس جنسي داخل واژن خانم ها جاي داده شود.


 



• طرز استفاده کاندوم زنانه


 



چگونه کاندوم زنانه جاي داده و
استفاده مي شود؟



1- حالت راحت و مناسبي را پيدا
کنيد. ممکن است شما ايستاده و يک پا را بر روي يک صندلي با زانوي خم شده قرار دهيد
ويا بر روي زمين دراز بکشيد و پا ها را از زانو جم کرده و باز کنيد.



2- يک کاندوم زنانه را به صورتي
که انتهاي باز آن به سمت پايين قرار دارد در دست بگيريد. با انگشت نشانه و انگشت
ميانه قسمت داخلي حلقه را به سمت پايين خم کنيد.



3- قسمت داخلي حلقه را با هم نگه
داريد، حلقه را داخل واژن کرده وتا قسمت رحم در کانال واژن وارد کنيد.



4- وقتي که به شکل مناسب داخل
واژن جاي گرفت، حلقه بيروني اندکي بيرون آويزان خواهد ايستاد. در هنگام آميزش وقتي
که آلت مردانه داخل واژن مي شود اين قسمت تنگ خواهد شد.



تذکر:کاندوم زنانه ممکن است که در
ابتدا کمي سفت يا بسيار لغرنده باشد. قبل از استفاده براي نزديکي و آميزش، يکبار
سعي کنيد تا آنرا وارد کرده و امنحان کنيد که جگونه استفاده مي شود. اطمينان حاصل
کنيد که کاندوم در قسمت داخلي واژن عمودي و راحت بدون پيچ و تاپ جاي گرفته است.



در طول مدت آميزش



در هنگام آميزش مناسب خواهد بود
اگر آلت مردانه را هنگام ورود به سمت داخل واژن با دست داخل کاندوم زنانه هدايت
کنيد. حلقه خارجي ممکن است که در زمان مقاربت به سمت طرفين و يا بالا پايين حرکت
کند. اين حرکت مشکلي نيست.



چگونه يک کاندوم زنانه را بعد
از مصرف بيرون مي آورند؟



• براي نگه داشتن اسپرم درداخل
کاندوم، حلقه قسمت خارجي را فشرده و بپيچانيد.



• به آرامي کاندوم را به سمت خارج
حرکت داده و خارج کنيد.



• کاندوم استفاده شده را در سطل
زباله دفع کنيد. از انداختن آن در توالت خودداري کنيد.



• از شستن و استفاده مجدد کاندوم
خودداري کنيد.




برای بزرگ دیدن روی عکس کلیک کنید


 



تذکرهاي ويژه درمورد استفاده
از کاندوم زنانه


 



• در هربار نزديکي از يک کاندوم
جديد استفاده کنيد.



• هميشه وقتي که تماس جنسي داريد
از کاندوم استفاده کنيد.



• با دقت کامل آنرا باز کنيد و
سمت آنرا بيابيد.



• از استفاده همزمان کاندوم
مردانه و زنانه خودداري کنيد چون بر اثر ساييدن احتمال پارگي آن وجود دارد.



• مراقب باشيد که کاندوم را با
انگشت و يا چيزهاي ديگر پاره نکنيد.



• مواد لزج کننده و کرم هاي چرب
کننده مناسب به اندازه کافي استفاده کنيد.



• از استفاده همزمان مواد چرب
کننده، روغن، مواد ضد عفوني کننده پزشکي (لوسيون) و مشتقات نفتي مانند وازلين براي
چرب تر کردن کاندوم خودداري کنيد. اين مواد مي توانند کاندوم را سوراخ ويا پاره
کنند. تنها از ژل ها يا کرم هاي مخصوص و يا اسپرم کش هاي مکمل مخصوص که درداروخانه
ها قابل دسترسي است استفاده کنيد.


 



• بهانه هايي براي عدم
استفاده از کاندوم


 



بهانه هايي که ممکن است از اشخاص
بشنويد تا از استفاده کاندوم طفره روند و پاسخي که مي توانيد بدهيد.


 



• آيا به من اعتماد نداري؟



– مسئله بر سر اعتماد داشتن نيست،
آدم ممکن است که آلوده باشد بدون اينکه به آن آگاهي داشته باشد.


 



• من زماني که از کاندوم استفاده
مي کنم احساس لذت ندارم.



– شايد يک راهي احتياج داري که
مدت آميزش بيشتر ادامه پيدا کند و کاندوم براي رفع مشکل زود ارضايي کمک مي کند.


 



• من نمي توانم نعوذ بمانم وقتي
که کاندوم را روي آلتم مي کشم.



– من در کشيدن آن به تو کمک خواهم
کرد و کمک مي کنم که نعوذ بماني.


 



• من با خودم کاندوم همراه ندارم.



– من همراه دارم.


 



• من قرص ضد حاملگي استفاده مي
کنم، تو احتياجي به استفاده از کاندوم نداري.



– من دوست دارم که به هر حال
استفاده کنم. آن به ما کمک مي کند که آلوده گي هاي احتمالي پيش نيايد.


 



• اما من عاشق تو هستم.



– بنابراين تو کمک خواهي کرد که
سلامت بمانيم.


 



• فقط همين يکبار



– يکبار مي تواند همه چيزي اتفاق
بيفتد.


 



• من مي ترسم که فکر کند به او
اعتماد ندارم اگر بگويم که کاندوم استفاده کند.



– وقتي که شما نتوانيد به او
بگوييد احتمالاً به او اعتماد نداريد.


 



• از کجا مي توان کاندوم تهيه
کرد؟


 



کاندوم را مي توان به راحتي از
داروخانه ها، سوپر مارکت ها و مغازه ها تهيه کرد و مانند ديگرراه هاي پيشگيري تهيه
آن نيازي به داشتن نسخه پزشک ندارد. در ايران مي توان از مراکز بهداشتي و مشاوره
خانواده نيز آن را تهيه کرد.



حتما مي بايست از کاندومهاي
شناخته شده و تست شده مصرف کرد چرا که سوراخهاي کاندوم ممکن است به اندازه ‌اي ريز
باشد که فقط دستگاههاي الکترونيکي بتواند آن را تشخيص دهد ولي اسپرم و ويروس
ميتوانند از آن عبور کنند و چشم معمولي قادر به ديدن آن نباشد، لذا حتما و هميشه از
کاندوم‌هايي که صد در صد تست الکترونيکي شده مصرف کنيد.



در خريد آن به مارک کاندوم توجه
کنيد که حتماً از مارکهاي معتبر باشد چرا که اخيراً برخي از کشورها اقدام به توليد
کاندومهايي با مارک و حتي شکل بسيار مشابه به مارکهاي معروف کرده ‌اند که کيفيت
اصلي آن را ندارد و تست نشده هستند.



همچنين کاندومهايي با عکسهاي سکسي
وجود دارد که اکثراً کيفيت جالبي ندارند و بصورت غير اتوماتيک بسته‌بندي ميشوند و
يا اگر هم وارداتي باشند بصورت قاچاق وارد ميشوند و اين گونه واردات ايجاب ميکند که
کاندوم به صورت فله اي و تحت فشار و فاقد شرايط مطلوب وارد شود که اين امر خود از
کيفيت آن مي کاهد. ذکر اين نکته حائز اهميت است که هيچوقت عکس روي کاندوم (بطور کلي
هر کالايي) بيانگر کيفيت آن نيست.

No comments:

Post a Comment